Twisted Tales
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Where stories are rewritten.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Eed

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 18-10-14

De Eed              Empty
BerichtOnderwerp: De Eed    De Eed              Emptydi okt 21, 2014 9:10 am

• Gij zult plechtig zweren dat de verhaallijn boven alles komt. Zelfs boven slaapfeestjes en appeltaart en mensen wier naam beginnen met D. Dura lex sed lex.
• Gij zult tenminste de moeite doen om degelijke personages te verzinnen. Uit welk hout ze gesneden is, is volledig vrij, maar alstublieft, niet allemaal van berkenhout.
• Gij zult consistent uw posts in de derde persoon, verleden tijd schrijven. Eendracht maakt macht. Het “Verdeel en heers”-principe is soms gewoon zo saai, dat snapt u wel.
• Gij zult niet powerplayen, niet godmodden en nooit ofte nimmer de onbestaande perfectie van uw geliefde personage door mijn bijzonder belangrijk strot duwen.
• Gij zult aanvaarden dat er meerdere persoonlijkheden bestaan en gij zult alvast proberen met ze allemaal om te gaan. Als dat verschrikkelijk moeilijk klinkt, is het misschien maar beter dat u op zoek gaat naar een cultus, speciaal voor u opgericht.
• Gij zult merken dat de tijd van deze RPG ongeveer gelijk is als de tijd van Once Upon A Time and als gij dat niet kent of niet wil kennen, hebt u maar een dik probleem. Oké, nee, een soort van middeleeuwen, maar dan enigszins gemoderniseerd in de zin van vrouwenemancipatie en stuff.
• Gij zult u aan deze eed houden alsof uw leven ervan afhangt. Gij zult in de waarde van deze eed geloven als was het uw eerstgeborene. Nu we het er toch over hebben, gij zult uw eerstgeborene aan mij afstaan zodra u deze eed gezworen heeft.
• ♪ Niemand weet, niemand weet dat ik Repelsteeltje heet. ♫
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twisted-tales.actieforum.com
 
De Eed
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Twisted Tales :: Informatie-
Ga naar: